Preporuka za igru s vlakovima
Postano: 16 ožu 2018, 12:54
Pozdrav svima,
želio bih preporuku za igru u maniri 18xx igara, ali sa podnošljivim trajanjem i kompleksnosti koja neće ubiti u pojam ljude koji inače ne igraju kompleksnije igre. Tematski ne mora biti sa vlakovima, bitno mi je da ima mehanizme tipične za taj žanr.
Moja grupa voli igrati: Concordia, 51st State Master Set, Voyages of Marco Polo, Eclipse, Terra Mystica (malo manje u zadnje vrijeme), Caverna, Ticket to Ride: Europe, Village.. ..generalno medium euro igre, sa pokojom medium-heavy i heavy igrom sa vremena na vrijeme.
Konkretno igra bi trebala zadovoljavati ove uvjete:
+ kompleksnost - manja od 4.0 prema BGG-u, što bliže 3.0 to bolje
+ trajanje - 75-150 min, idealno oko 90min
+ biti dostupna u webshopovima ili relativno lako dobavljiva korištena
+ izgledati vizualno zadovoljavajuće (znam da neće biti Scythe razina, ali da je ugodna oku)
Imati sljedeće mehanizme/kategorije (ne mora sve):
+ građenje ruta
+ trgovina dionicama
+ malo ili ništa "Take That" (ona vrsta gdje nema gotovo nikakvog benefita osim uništavanja protivnika)
+ ekonomska simulacija
+ malo sreće (i mehanizme za "mitigate")
+ interakciju među igračima (bilo u cijeni polja ovisno o broju drugih igrača u istom, trgovinu, blokiranje.. ...neki vid interakcije)
+ hand management
+ action selection
želio bih preporuku za igru u maniri 18xx igara, ali sa podnošljivim trajanjem i kompleksnosti koja neće ubiti u pojam ljude koji inače ne igraju kompleksnije igre. Tematski ne mora biti sa vlakovima, bitno mi je da ima mehanizme tipične za taj žanr.
Moja grupa voli igrati: Concordia, 51st State Master Set, Voyages of Marco Polo, Eclipse, Terra Mystica (malo manje u zadnje vrijeme), Caverna, Ticket to Ride: Europe, Village.. ..generalno medium euro igre, sa pokojom medium-heavy i heavy igrom sa vremena na vrijeme.
Konkretno igra bi trebala zadovoljavati ove uvjete:
+ kompleksnost - manja od 4.0 prema BGG-u, što bliže 3.0 to bolje
+ trajanje - 75-150 min, idealno oko 90min
+ biti dostupna u webshopovima ili relativno lako dobavljiva korištena
+ izgledati vizualno zadovoljavajuće (znam da neće biti Scythe razina, ali da je ugodna oku)
Imati sljedeće mehanizme/kategorije (ne mora sve):
+ građenje ruta
+ trgovina dionicama
+ malo ili ništa "Take That" (ona vrsta gdje nema gotovo nikakvog benefita osim uništavanja protivnika)
+ ekonomska simulacija
+ malo sreće (i mehanizme za "mitigate")
+ interakciju među igračima (bilo u cijeni polja ovisno o broju drugih igrača u istom, trgovinu, blokiranje.. ...neki vid interakcije)
+ hand management
+ action selection