
U planini postoje žile dragog kamenja. Igrači grade tunele kroz planinu, osnivaju stanice u planini i gradu, otkrivaju žile i drago kamenje, stječu drago kamenje i prodaju ih. Igrači dobivaju bodove za stanice u gradu i prodajom dragog kamenja. Pobjednik je igrač s najviše bodova.
Pregled igre
Ploča je podijeljena u mrežu heksova, s poljima gradova oko većine rubova. Središnje polje je žila žutih dragulja: njih 9. Ostatak dragulja idu na pojedina područja trgovina (po cijeni od 1 do 9, zavisno o zalihama).
Svaki krug (3 u igri), dodaje se 5 ugovora (koji prikazuju kombinacije dragulja, daju puno pobjedničkih bodova ako ih se ispuni, a gubi ako se ne izvrše).
Nakon toga ide aukcija korištenjem PB s oznakama 1 - 4.
Igrači onda dobivaju isti set pločica (heksovi s različitim brojem izlaza, pločice ležišta, žila i ostalo) plus dinamit pločica na temelju njihovog poretka igranja.
Igrači na potezu mogu odigrati 1 do 4 od svojih 12 akcija. To omogućava postavljanje staza (šireći prethodne tunele, također je moguće prekriti pločice s pločicom s više izlaza), stanica, ili žila (koje snabdijevate s draguljima po svom izboru). Dragulji (6 vrsta, 9 oznaka svakog) svaki imaju svoje tržište gdje su pohranjeni i tako određuju maksimalnu prodajnu cijenu. Zadnja akcija je ležište, gdje stvarate put od jedne vaše stanice do druge, prolazeći kroz što više žila. Uzimate jedan dragulj iz svake žile.
Nakon što su svi iskoristili svojih 12 akcija, bilo koja otkrivena dinamit staza eksplodira i uzme susjedne staze (sve to se postavlja u Izvor, kojem se može pristupiti okretanjem Opcijskih pločica)!
Bodove dobivate za stanice u gradu po broju praznih heksova. Onda, za svaku vrstu dragulja, igrači licitiraju (Nizozemski model licitacije, gdje se licitira za najnižu cijenu koju će prihvatiti) i prodaju svoje dragulje za PB po njihovoj ponuđenoj cijeni.
Na kraju igre (nakon 3 kruga), igrači prodaju sve preostale dragulje (s najnižim PB), još jedno bodovanje gradova i igrači gube PB za neizvršene narudžbe. Najviše PB pobjeđuje!