Fiksni kraj igre VS varijabilni
Postano: 15 stu 2012, 13:23
Volite li više igre s fiksnim krajem igre ili varijabilnim? Dajte primjere.
Igre s fisknim krajem igre imaju točno određeni broj krugova igre i igrač može donekle planirati cijeli tijek igre i razraditi svoju strategiju na miru. Igrači ne mogu utjecati na kraj igre, tj. usporiti ju ili ubrzati na svoju koristi.
primjeri: Agricola, 7 Wonders, Lords of Waterdeep, El grande, Carcassonne, K2, Manhattan,...
Igre s polu-fiksnim krajem igre završavaju nakon određenog broja krugova igranja, koji nije do kraja fiksan. Igrači ne mogu utjecati na kraj igre. Primjer je DungeonQuest gdje igra završava nakon 26-30 krugova ige.
Igre s varijabilnim krajem, kad igrači mogu u svoju korist usporiti igru ili ju ubrzati, tj. forsirati kraj igre.
primjer: Dominion, Race for the Galaxy, Ticket to Ride, Alhambra, Powergrid, Stone Age, Thunderstone, Saint Petersburg, Village, Citadels,...
Meni to ovisi od igre do igre, ali više volim varijabilni kraj. Napetije je, moraš paziti više da li netko ubrzava ili usporava igru i sl. A i sam to mogu raditi, prouzrokovati kraj igre, zateći igrače nespremnima i imati koristi od toga
Igre s fisknim krajem igre imaju točno određeni broj krugova igre i igrač može donekle planirati cijeli tijek igre i razraditi svoju strategiju na miru. Igrači ne mogu utjecati na kraj igre, tj. usporiti ju ili ubrzati na svoju koristi.
primjeri: Agricola, 7 Wonders, Lords of Waterdeep, El grande, Carcassonne, K2, Manhattan,...
Igre s polu-fiksnim krajem igre završavaju nakon određenog broja krugova igranja, koji nije do kraja fiksan. Igrači ne mogu utjecati na kraj igre. Primjer je DungeonQuest gdje igra završava nakon 26-30 krugova ige.
Igre s varijabilnim krajem, kad igrači mogu u svoju korist usporiti igru ili ju ubrzati, tj. forsirati kraj igre.
primjer: Dominion, Race for the Galaxy, Ticket to Ride, Alhambra, Powergrid, Stone Age, Thunderstone, Saint Petersburg, Village, Citadels,...
Meni to ovisi od igre do igre, ali više volim varijabilni kraj. Napetije je, moraš paziti više da li netko ubrzava ili usporava igru i sl. A i sam to mogu raditi, prouzrokovati kraj igre, zateći igrače nespremnima i imati koristi od toga
