Stranica: 9/16.

Re: Trka parnjača

Postano: 18 svi 2014, 10:02
Postao/la Igor
Pa red je bio i da autor igre pobjedi jednom u svojoj igri :D čestitam :D

Re: Trka parnjača

Postano: 19 svi 2014, 19:05
Postao/la sadistiko
Za sutra mi se najavila sljedeća klijentela:

slika

Čak imamo i rezervnog igrača :thumbs

Re: Trka parnjača

Postano: 19 svi 2014, 19:27
Postao/la Igor
Žuja & Son mi je favorit tog eventa :)

Re: Trka parnjača

Postano: 21 svi 2014, 13:28
Postao/la sadistiko
Prvo odgovor Igoru. Žuja i Sin su potpuno podbacili i bili su zadnji :-)
Inače sinoć se okupila velika ekipa od čak 7 igrača. Onaj rezervni nije imao mira i morao je doći vidjeti kako to bude funkcioniralo. Preuzeo je ulogu bankara i voditelja proizvodnje i vođenja evidencije o firmama. Mislim da mu nije bilo dosadno jer je zapravo imao pune ruke posla od početka pa do kraja igre :-)
Iako sam bio uvjeren da je to sad to, igra u 6 igrača se pokazala ipak drugačije nego sam zamišljao. Igranje u 3 i 4 igrača me baš oduševilo pa nisam mislio da će biti toliko velika razlika. Premalo tereta u igri, a predugo razmišljanje igrača.
Drugi problem je bilo to što je 2 od 6 igrača prvi puta igralo igru, a 1 nije igrao još od neke davne verzije, pa je uhodavanje trajalo dosta dugo. Prvi krug je trajao skoro sat vremena. Tako da nismo odigrali cijelu igru nego samo do prvog bodovanja. BTW. Partija je trajala od 21:17 - 1:30 (skoro pa 5 sati)

slika

Sve je već bilo spremno i prije nego su testeri došli.
I naravno...

slika

...kako je red, prvo jedna rakijica za sreću i dobro igranje.

slika

Ovaj puta smo igrali sa slaganjem mape kako će se igra inače i igrati. Sljedeći puta će biti preset mapa tako da tu skratimo vrijeme postavljanja igre. Te da se izbaci mogući nebelans mape.

slika

Također smo igrali ubrzani prvi krug gdje smo svi postavljali 6 pruga besplatno.

slika

Ponovo se u par gradova nakupila cijela hrpa lokomotiva. Kako je igra napredovala već u drugom ili trećem krugu sam uvidio osnovni problem igranja u 6 igrača. Naime problem je u nedostatku tereta, a s time je vezano i financijsko stanje većine igrača, manjak poslova, i općenito stagnacija igre. Riješenje: Posebna proizvodnja u gradovima kad se bude igralo u 3-4 ili 5-6 igrača. Mislim da će to biti dovoljno.

slika

Nakon dva-tri kruga Hardliners je jako zaostao u prijevozu tereta, dok su Mattavlak i Dam-Dam Express vodili kolo. Kasnije će se pokazati da to nije presudno. Jer bit igre nije samo prijevoz tereta, nego i odrađivanje raznih poslova koji mogu uvelike poboljšati stanje firme, što više povećati dužinu svoje pruge itd.

slika

Igra u kasnom stadiju...
Ovaj puta sam ja primjenio novu taktiku da pokušam što više dobrih karata pokupiti kako bih kasnije pokupio preko njih što više bodova. Matta je pametno ulagao u sve živo, Mirek (Vozim sve) se najviše oslonio na izgradnju što veće pruge, dok su najgore prošli oni koji samo forsirali prijevoz tereta. Što se toga tiče mislim da je dobro pogođeno, jer da bi pobijedio treba naći najbolji omjer između svega.

slika

Ovo je konačno stanje nakon prvog bodovanja. Stanje:

MattaVlak: 32
Hardliners: 31
Vozam Sve: 30
Dam-Dam Express: 27
Krki - "Cug": 22
Žuja & Son: 19

Mislim da se iz ovoga može zaključiti (kao i u prošlih par partija) da redovito na kraju (ili u ovom slučaju na pola partije) gube oni koji nisu do sada igrali igru, što znači da je sreća u igri dosta dobro balansirana sa iskustvom.
Sljedeći tjedan imamo novo testiranje u 6, mislim da će onda biti puno bolje i brže.

Re: Trka parnjača

Postano: 21 svi 2014, 13:57
Postao/la Shich
Uvijek možeš smanjiti maksimalni broj igrača na 5. Znam da želiš što veći broj, ali nije bez vraga za većinu igara maksimum 4-5 igrača.

Re: Trka parnjača

Postano: 21 svi 2014, 17:09
Postao/la Igor
Kakva šteta za Žuja & Son moj veliki favorit,pripreme prije test play-a (rakijica) napravila je svoje :D Čini mi se da je to još malo pa spremno za print.
Dobra vijest da ste igrali 5h,znači da nema jednoličnih elemenata u igri tj. management diversity dolazi do izražaja.

Re: Trka parnjača

Postano: 28 svi 2014, 08:24
Postao/la sadistiko
Stiglo vrijeme za još jedno testiranje u 6 igrača.
Ponovo nas se okupilo 7 igrača. Imali smo dvije zamjene. Mirek i Žuja su se zamijenili sa Sax-om i Domom.

slika

Službeno ime: V.0.33 je trebala donijeti više tereta, ali nažalost opet nije bilo dobro.

slika

Ponovo smo igrali ubrzani prvi krug sa brzom besplatnom gradnjom.

slika

Imali smo i uspavanu ljepoticu. Zaspala je već nakon prvog kruga ;-) sbatine
Eto ti Igore tvog vlasnika Žuja & Son firme. Valjda je morao puno testirati novu seriju Ožujske pive. Budemo ga drugi puta stavili na drug test, pa ako prođe onda može ući na testiranje :-) Danas mu je uloga bila bankar, pa mu se brzo prizaspalo.

slika

Nakon samo prvog kruga igre već smo imali jednu 2-jku lokomotivu u igri. U drugom krugu već 4 dodatna grada. I onda nas je puklo, kao lopatom po glavi. U 3. krugu nije više bilo tereta za postavljanje u sve gradove, pa smo kemijali kako dogurati samo do prvog bodovanja.

slika

Stanje nakon drugog kruga. Domo je odperjao daleko - daleko. Neiskustvo ga povuklo da vozi i vozi. Ali imao je i dobre rute, tako da mu se u svakom krugu slijevao novac od korištenja njegovih pruga.

slika

Na kraju igre je situacija izgledala ovako. Dosta tereta je ostalo neprevezeno. Karte su se masovno koristile. Neki su bili non stop blizu bankrota, pa ću morati definirati taj dio, kako se riješava :-)

slika

Konačni pregled bodova na kraju:

1. MattaVlak: 30
2. HardLiners: 29
3. Krki - "Cug": 23
4. GreenLine: 22
5. Steamline Inc.: 22
6. Dam-Dam Express: 21

Hardliners je išao nekim svojim putem. Pokušaj pobjede preko kartica i relativno malo prevezenih tereta. U samom startu sam već znao da ne mogu završiti svoj zadatak, ali nisam znao da i dosta ostalih igrača to ne može :-)
Na kraju se pokazalo da su karte dosta močne ako se dobro iskoriste. Što je najvažnije opet smo ustanovili da ima jako puno različitih načina dolaska do pobjede, ali niti jedan put ne vodi u samo jednom smjeru. Treba imati i dosta svoje infrastrukture, vlakova, prevezenih tereta ali i mudro odigranih karata.
Sad vidim da će tu biti još peglanja, jer kako se ekipa uigrava, sve su bolji, potezi sve mudriji, bojim se da ne naiđemo na neke rupe koje će onda omogućiti lakšu pobjedu, a to nije dobro, znači peri samo u tom smjeru ili dva tri smjera, što bi uništilo igru.
Za sljedeći utorak smo već dogovorili novo testiranje. Ponovo malo smanjujem proizvodnju u gradovima, smanjuje se broj maksimalnog broja tereta u gradu sa 10 na 8. Pa da vidimo kako će to ići. Jedno što znam, je to da će igra u 6 igrača ipak trajati više od 3 sata. Mislim da ne bude išlo kraće. Jučer je ekipa već puno više igrala nego brbljala bezveze pa smo igrali od 21:15 do 0:00, a došli smo tek do prvog bodovanja. Opet s druge strane, svima je bilo žao što završavamo, pogotovo onima koji su još imali neke poteze koje nisu uspjeli napraviti i tako poboljšati status svoje firme. Vjerujem da kasniji razvoj igre ide puno brže jer ima i više vlakova i kartica u igri pa će se brže prevesti preostali broj tereta da se dođe do kraja igre.

Re: Trka parnjača

Postano: 28 svi 2014, 13:51
Postao/la Igor
sadistiko je napisao/la:
slika

Imali smo i uspavanu ljepoticu. Zaspala je već nakon prvog kruga ;-) sbatine
Eto ti Igore tvog vlasnika Žuja & Son firme. Valjda je morao puno testirati novu seriju Ožujske pive. Budemo ga drugi puta stavili na drug test, pa ako prođe onda može ući na testiranje :-) Danas mu je uloga bila bankar, pa mu se brzo prizaspalo.
:D :D :D Zakon ste!Uspavana ljepotica Conchita...joj :D Moj najveći favorit izvan kondicije,u pravi si;testirao je novu liniju ožujske "laganini",i još mu banku povjerite.Sljedeci put samo terapija rakijicom.
Žuja&Son je svojim primjerom pokazao kako riješiti bankrot nekih igrača :),drago mi je da si zadovoljan i donekle si "pritegnuo" količinu tereta,pa treba taktizirati bolje.Igrači i sve koji nisu uspjeli razviti sve strategije mogu sljedeći puta i to je odličnan znak.
Smanjiš li količinu tereta = više taktiziranja a tu da ne dođe do "rupa" imaš evente,još malo pa budemo ti tražili potpis na kupljenoj igri ;)

Re: Trka parnjača

Postano: 04 lip 2014, 21:51
Postao/la sadistiko
Jučer smo testirali V0.34 verziju s novim stvarima.
Ekipa koja je bila prisutna su:

slika

Ovaj puta je bilo opet dosta novosti:
  • - dodana dva nova hexa pruge umjesto hexa sa gradom i naglim zavojom (pošto se to ionako jako rijetko koristilo)
    - vlakovi dobili +1 na kretanje
    - smanjena proizvodnja -1 u svim gradovima
    - limit u gradu na terete je sada 8
    - izbačeno par komada mjesta u gradu za akcije (uglavnom one koje su se slabo i koristile), možda ću to kasnije još rezati
    - poredak gradova (kojim redom se proizvode tereti)
    - pošto nas je bilo samo 4 odlučio sam se da odmah isprobamo jedan prijedlog od jednog testera koji omogućuje da lokomotiva nakon što istovari i/ili utovari robu u gradu može nastaviti dalje na put.
Većina stvari se pokazala dobrom osim ova zadnja stvar koja je u teoriji trebala ubrzati prijevoz robe ali se to nažalost (ili ne) nije desilo. Nego se desilo to da se zakomplicirao prijevoz koji je jako puno trajao po potezu, trebalo je puno pratiti koliko tko još ima koraka po lokomotivi. U konačnici, promašaj. Druga negativna stvar je to da se skratio opći broj krugova igre što nije dobro jer se nije iskoristilo niti trećina kartica s radnicima/plaćom. Tako da taj zadnji dio ide definitivno nazad kako je bilo. S ostalim sam zadovoljan (mada sam i prije bio u 4 igrača zadovoljan).

Testiranje je krenulo kao i obično rakijicom

slika

Igra je tekla svojim tokom. Dam Dam nam je otprvao je##nom kombinacijom karata i prijevozom velikog broja tereta pomoću njih + dodatni bonusi za to. Ja sam kao i obično zaostao s prijevozom, što me na kraju koštalo pada u poretku.

slika

Situacija na terenu tik prije prvog bodovanja.
Još koji potez i Dam Dam je prešao polje prvog bodovanja pa je situacija u bodovima izgledala ovako:

slika

Drugi dio igre je bilo brdo posla za odraditi ali premalo vremena. Pokušavali smo sve i svašta kako bi zaustavili Dam-Dam Express ali bilo je uzaludno. Pametno je postupio i završio igru prije nego smo mu se uspjeli približiti.

slika

Situacija na terenu je izgledala ovako. Brdo željeznica, ali ovaj puta mislim da je najisplativija bila od Krkija.

slika

Bodovno je bilo ovako:

Dam-Dam Express: 65
Krki - "Cug": 57
Hardliners: 56
Žuja & Son: 42

Zaključak: Dam Dam je dobio snažni šut ludom kombinacijom karata slučajeva, ostalo se svelo na održavanje razlike. Jednostavno je imao preveliku sumu novaca, dok smo mi ostali (barem Žuja i ja) skapavali od siromaštva.
Ovaj puta sam iznimno malo prevezao tereta radi puno ulaganja u karte (jer se kupovinom karte gubi jedan potez). Žuja i Son je opet podbacio (žao mi je Igore ;-) - i mi smo mu sinoć rekli da će mu se sponzori opet razočarati). Prevezao je dosta veliku količinu tereta, ali su izgleda bile jeftine i nisu mu dale dovoljno zarade za daljnja ulaganja. Također, Krki i on jako rijetko ulažu u karte, vjerojatno je i to razlog. Krki je ovaj puta imao dobru infrastrukturu, koja se često koristila od strane drugih igrača pa ga je vjerojatno to dosta vuklo, ali je i prevezao jako puno tereta.
Sve u svemu, nije bilo loše. Igrali smo od 21:25 do 0:00.
Nakon toga smo još bacili jednu partiju Town Center koja im se nije nikako svidjela. Iako je igra na oko jednostavna, dosta je komplicirano natjerati da se grad sam širi,a da financije kapaju u gradski proračun.
Pozdrav do sljedećeg utorka.
Mogu još samo reći da sam sretan što imam tako dobre prijatelje koji su voljni utrošiti svoje slobodno u razvoj moje igre za koju nije 100% sigurno da li će ikada biti objavljena. Hvala im (ne samo ovi od jučer, nego cijela ekipa od 7-8 testera koji se izmjenjuju kako koji ima slobodnog vremena)! :bravo

Re: Trka parnjača

Postano: 04 lip 2014, 22:41
Postao/la Igor
Žuja & Son igrao je na sitne jeftine terete (kineski model) koje nitko ne gleda i tu je vidjeo svoju priliku...kako pogrešno :) .Mislim da bi trebali zaigrati neki jači naslov da Žuja&Son može konsolidirati redove.
Ekipu imaš za 10+ :thumbs čestitam im na predanosti i upornosti kod testiranja.