Eto od silnog uzbuđenja nisam mogao spavati pa reko idem onda rađe napisati nešto o napretku parnjača.
Danas smo opet imali testiranje zadnje verzije V0.31, ovaj puta u 4 igrača.
Mogu reći da sam sad već stvarno zadovoljan do kuda je igra dogurala. Ne samo ja, nego je i ekipa nakon odigrane nešto duže partije od 3 sata manje 10 minuta bila prezadovoljna dobivenim užitkom. Partija je bila tijesna do samog kraja, a po prvi puta se desilo da su sva četiri igrača ostvarila svoje tajne ciljeve pa je bilo još uzbudljivije na samom kraju.
Na početku je mapa izgledala identično kao uvijek za vrijeme testiranja u 4 igrača.
Nakon prvih par poteza se ne može uopće znati tko će dalje imati prevlast jer se situacija mijenja iz kruga u krug kako dolaze novi tereti i nove kartice događaja.
Ovaj puta je bilo vrlo zanimljivo u Zagrebu jer se moglo puno tereta voziti u Zagreb. Pa je non stop bila gužva.
Inače, nakon što sam malo preispitao kakva je zapravo bila situacija sa gradovima 1900. godine kad kreće radnja igre, shvatio sam da je bila totalno drugačija situacija što se tiče naseljenosti. Podatke sam skinuo sa službene stranice gdje se nalazi popis stanovništva po gradovima u RH od 1876., ako sam dobro zapamtio, do najnovijeg prebrojavanja stanovništva.
Pa je tako situacija u to doba bila sljedeća:
01 GRAD ZAGREB 111 565
02 RIJEKA 51 419
03 GOSPIĆ 38 103
04 GLINA 37 771
05 PULA 36 143
06 OSIJEK 33 407
07 KARLOVAC 32 608
08 PETRINJA 27 873
09 OTOČAC 27 177
10 DVOR 24 910
11 ZADAR 24 778
12 GRAČAC 24 607
13 SISAK 24 277
14 ŠIBENIK 23 528
15 SPLIT 21 925
16 UDBINA 20 755
17 SLUNJ 20 724
18 BJELOVAR 19 652
19 OGULIN 19 172
20 VELIKA GORICA 18 998
21 SAMOBOR 18 783
22 BRINJE 17 747
23 KRIŽEVCI 17 709
24 DUBROVNIK 17 384
25 SUNJA 16 681
26 PAKRAC 15 975
Pa su tako sada skroz drugi gradovi u igri, a tako će i ostati. Samo još moram napraviti i nove karte i pločice da sve izgleda lijepo.
Oko sredine igre situacija je bila isprepletena. Kasnije smo saznali i zašto - dva igrača su imala slične tajne zadatke koji su uključivali isti grad pa je borba oko povezivanja bila gotovo pa smiješna.
Nakon prvog bodovanja, što je također novina u ovoj verziji, se vidjelo da će biti jako tijesno, jer smo svi bili na bod dva razlike. Kako su neki imali ipak malo više novaca nakon sretnog dobitka na Lotu, Matta je uspio potplatiti komisiju koja vodi poredak igranja da skoro uvijek bude prvi, plus što mu je bodovanje palo kao sikira u med kad još nije počeo trošiti imetak, tako da je tu skupio nevjerojatnih 8 dodatnih bodova za svoju firmu. Iako je skoro do kraja bilo neizvjesno da li će Hardliners pobijediti s minimalnom razlikom, Matta izvlači karticu tajnog cilja koja ga ipak baca daleko na prvo mjesto i odnosi svoju pobjedu.
Konačni rezultat nakon drugog bodovanja:
Mattavlak (zeleni) 58 bodova
Hardliners (žuti) 55 bodova
PepperLine (plavi) 51 bod
Steamline Inc. (crveni) 50 bodova
S ove slike se može vidjeti i to da ne znači samo što više prevezenih tereta (one kockice s desne strane slike) znači i pobjedu, nego i razni drugi čimbenici, što sam i želio postići. Tako da za sad ne postoji (a nadam se da i neće) špranca po kojoj se vrlo lako dolazi do pobjede.
Stemline vlasnik čupa kosu koje ionako ima malo

Uglavnom, dečki kažu (a i ja se slažem) da je igra sada puno bolje izbalansirana, ima puno više različitih načina kako doći do pobjede, mogućnost lake promjene strategije za vrijeme igre, puno kraće čekanje na svoj red i neizvjesnost do zadnjeg zbroja bodova (od tajnih kartica) pošto se sada više ne boduje za vrijeme svakog poteza nego tek nakon prvog i drugog bodovanja, te ako neka određena karta to baš traži.
Dogovorili smo jednu epsku igru u 6 igrača pa da vidimo kako će to ispasti.
U troje mi je zanimljivo, u četvero se sad pokazalo još uzbudljivije, a u 6 mislim da će biti totalni kaos

Jedva čekamo.
Eto, toliko od mene, odjavljujem se s glavnog kolodvora do sljedećeg javljanja
