Stranica: 7/16.

Re: Trka parnjača

Postano: 02 tra 2014, 09:47
Postao/la Igor
grof je napisao/la:Fakat, dobro thegrey kaže. Pa prebaci sve na Hrvatski, pa se igra možda jednom nađe kao HR proizvod pored onih polu-igara tipa: Volim, Štujem, Radim, Krepavam za Hrvatsku (i potuče ih sve! :D)
:lol: :lol: :lol:

Privatizacija sa ekspanzijom Rebalans Proračuna
Čini se zanimljivo (Trka Parnjača) nadam se prilici da probam zaigrati.

Re: Trka parnjača

Postano: 02 tra 2014, 11:23
Postao/la sadistiko
OK, nisam napomenuo da su firme stvorene za osobnu namjenu. Svaki od igrača ima svoju jedinstvenu pločicu firme. Ako igra zaživi to planiram napraviti i za ostale igrače. Tko si želi, može naručiti par pločica sa svojim slikama i imenima za firme i vlasnika. Ono su bile samo neke od njih :-)

slika

Svi oni koji su zainteresirani za testiranje mogu naručiti svoju firmu :mrgreen:

Re: Trka parnjača

Postano: 02 tra 2014, 21:55
Postao/la buraz
napravi firmu Igranje sa Žarkovom slikom :D

Re: Trka parnjača

Postano: 02 tra 2014, 21:59
Postao/la sadistiko
Pa kad bi on htio testirati onda bi ja i napravio, ovak ništa :-P

Re: Trka parnjača

Postano: 09 tra 2014, 10:19
Postao/la sadistiko
Evo, nakon duga 4 mjeseca (jer smo zadnji puta testirali za Novu Godinu) konačno sam se uhvatio "malo" posla i potpuno obnovio igru. Trenutna verzija je V0.27. Skoro sve komponente su sad na razini gotove igre (ako ne i kvalitetnije). Na grafičkoj doradi će se raditi ako igra krene u proizvodnju. 7hex polja mape su sada na 3mm kartonskoj ljepenci, kaširano i lakirano, više zato jer sam greškom kupio tako debelu ljepenku. Inače ne preporučam nikome rad s ovom debljinom, pogotovo ne nešto tako zahtjevno za rezanje.
A sad na opis.
Bilo je to oko 1900-te godine kada su se okupila 3 stara lafa željni zarade. Austro-Ugarski car je naredio da se povežu prijestolnice Beč i Budimpešta još 1850-tih, ali tek sada je to došlo i do Hrvatske gdje su lokalni vlastelini vidjeli mogućnost zarade u povezivanju gradova i bržem prijevozu robe.
Bile su to poznate ličnosti:
slika
otpušteni oficir (radi nekih razmirica sa svojim nadređenim gdje se u priči našla i njegova žena i kćer) Domo, koji je otvorio firmu GreenLine,
slika
poludjeli bogataš Sax Rockefeller, tek stigao iz bijelog svijeta, željan potrošiti lako stečeni kapital u ovoj zemlji sa svojom firmom: Steamline inc. te
slika
Ivos Sadistiko, plave krvi, ali rastrošan, sklon piću i kurvanju. Otvorio već 10. firmu po redu s nadom da ovu neće upropastiti: HardLiners.
Stvar je dobro krenula za pijanicu Sadistika jer su se Rockefeller i oficir zakačili oko istih gradova, Rijeke, Zagreba, Pule i Zadra.
slika
Dok je Sadistiko imao cijelu drugu stranu mape samo za sebe.
Kroz par krivih poteza Saxa i Ivosa, Domo je uspio prikupiti dovoljno radne snage da izgradi veliko željezničko carstvo
slika
Domo je u jednom trenutku postao nezaustavljiv. Sagradio je nove gradove i povezao ih željeznicom, dodao još željezničkih pravaca i prevezao veliku količinu tereta.
slika
Kad su vidjeli da je vrag odnio šalu, Grof Ivos i Sax su sklopili ugovor da pod svaku cijenu pokušaju omesti oficira kurviša da uhvati još 5 tereta koji su mu bili potrebni da završi igru. I uspjeli su. Rockefeller, iskusni financijer uspio je pokupiti sve terete u gradovima koji su bili dostupni Domi tako da su preživjeli još jedan krug.
Nažalost, zadnji krug igre nije bio na ruku dvojici civila jer je Domo nekako uspio za zadnji krug sačuvati karticu kojom je imao najviši iznos svoje plaće i na taj način došao prvi na red i jednostavno završio igru.
slika
Uvjerljivu pobjedu od 35 bodova vrijednosti firma naspram 27 i 21 Saxa i Sadistika je utvrdio i ostvarivanjem svog tajnog cilja koji je dobio od samog cara Franje Josipa I: Osnuj Vukovar.
slika
Te još jednom pogled na mapu na samom kraju igre:
slika

Zaključak: Ubacivanje sistema sličnog El Grande-u gdje se na početku svakog kruga licitira tko će ići prvi ali samim time i koliko radnika imate za odrađivanje poslova kod nabave novih lokomotiva i gradnje je riješila problematiku redoslijeda igranja i prijašnjih žalbi testera.
Igra je sada puno napetija, zanimljivija, ali nažalost opet je trajalo 2 i pol sata. S obzirom da je jedan igrač bio novi, a drugi je igrao jednu prastaru verziju parnjača, pa i ja sam sam se morao uštimati na nova pravila možda je to razlog što se igralo tako dugo. Vjerujem da bi iskusni igrači stvar mogli završiti u sat i pol.
Pogotovo zato jer sam sada pripremio par preset mapa za 3, 4 i 6 igrača tako da uvijek imamo istu mapu pa ću znati kod daljnjih promjena pravila da li sam uspio što uštedjeti na vremenu ili ne.
Inače, uz ovu osnovnu igru, planiram odmah pripremiti i dijelove igre koji su opcionalni, kao i u TI3 gdje postoje stvari koje se dogovore da li će se igrati s njima ili ne.
Eto, ovaj puta sam zadovoljan napravljenim i nadam se da će i drugi ljudi dobro reagirati na igru u subotu na testiranju.

Re: Trka parnjača

Postano: 09 tra 2014, 11:33
Postao/la Igor
sadistiko je napisao/la:........
Ivos Sadistiko, plave krvi, ali rastrošan, sklon piću i kurvanju. Otvorio već 10. firmu po redu s nadom da ovu neće upropastiti: HardLiners.
:lol: :lol: jesi dostupan za dječije zabave,proslave rođendana?

Izgleda odlično i tema mi je zanimljiva.

Re: Trka parnjača

Postano: 09 tra 2014, 11:54
Postao/la sadistiko
hehe, sve ovisi o cijeni ;-)

Re: Trka parnjača

Postano: 13 tra 2014, 17:31
Postao/la Igor
Igrali smo sa klincima Settlers of Catan,samoj igri nedostaje dinamike da bi zadržala djecu i eventualno bila zabavna,jedan je i napustio igru.Po reakciji djece najveće spuštanje raspoloženja bilo je tumačenje pravila npr. "zašto moram izgraditi dvije ceste a tek onda naselje" a odgovor ima osobine demagogije "zato što pravila kažu tako".
Zatim smo sa istim klincima prebacili se na Trku Parnjača,atmosfera je ubrzo živnula,stalna utrka da se prvi ubaci čim više tereta te napravi upgrade parnjača i potreban broj pruga,a zatim korištenje event karte "Trka Parnjača" klince su držali "na rubu",pred kraj igre i sam autor je stajao :D.
Obiteljska igra,jednostavna pravila i visoka pozitivna dinamika,ima veliki potencijal.

Re: Trka parnjača

Postano: 13 tra 2014, 17:50
Postao/la sadistiko
...a gdje su oni negativni komentari? ;-)
BTW, već ubrzano radim na V0.28 verziji. Nisam bio zadovoljan jučer

Re: Trka parnjača

Postano: 13 tra 2014, 18:00
Postao/la Igor
Korekcije koje sam predložio u ovoj fazi ne utječu na igranje,kombinirane akcije koje sam vidio većina klinaca ne bi imala strpljenja istraživati.A sigurno je da im je izuzetno zanimljiva.Sve moje prijedloge napišem ti i pošaljem na mail.Putem sam dosta razmišljao o samoj igri svidjela mi se pozitivna atmosfera koju kreira i potreba interakcije među igračima.