https://boardgamegeek.com/boardgame/313807/oros
Ovaj naslov mi je prosao ispod radara, nikad cuo za igru, ali djelovala je dosta mehanicki interesantno pa sam, eto, pristao odigrat. Na papiru ce vjerojatno zvucat bolje nego sto ce se ispostaviti tijekom igre, al ok, igra je cisto OK.
Dakle, ova worker placement igra pociva na teoriji geoloske evolucije u smislu da pomicu teren po zemlji i spajanjem kopna rastu planine te se stvaraju i vulkani koji nakon erupcije tvore nove otoke ili brda. Na to su nalijepili nekakve civilizacije koje grade hramove na planinama i na taj nacin igraci sakupljaju bodove koji se boduju nakon sto jedan igrac dodje do vrha hrama.
Sve je to dobro promisljeno, ali nekako je previse pravila za ono sto igra zapravo jest. Manje bi bilo vise u ovom slucaju. Po meni, taj worker placement moment je previse, jer igra ima smisla i dansamo nudi osnovne akcije (kroz worker placement svaka osnovna akcija biva jacom i rusi osnovna pravila). Na kraju bi to ispala sasvim solidna apstraktna igra u stilu Photosyntesisa, a ovako ju ne mozes stavit u gateway naslove, a za iskusnije igrace ne pruza pretjeranu zadovoljstinu.
https://boardgamegeek.com/boardgame/266 ... ble-nation
Simoatican area majority filler. Igra od 15-20 minuta. Dvije su faze igre, u prvoj igraci moraju sve svoje jedinice postaviti na mapu, a u drugoj polovici samo se resolveaju tko ima majority i to u redoslijedu od 2 do 12 (mjesta na ploci, ali i bodovi). Pobjednik trenutne regije takodjer salje pojacanja na susjedna polja i time utjece na snagu za polja koja ce se kasnije scoreati.
Na turnu rollate tri kocice, kombinacije dvije je regija u koju idete, a treca odredjuje koliko trupa saljete. Ima i jedan reroll svih kockica. umjesto kockica igrac moze odigrati jednu od ponudjenih akcijskih karata koje dozvoljavaju pomicanje trupa na razlicite nacine.
Sve u svemu, meni je najveca zamjerka prejaki tie breaker, jer tko ga ima, pobjedjuje u svim tie-ovima, kojih ima dosta zbog male mape. No, nakon tri odigrane partije razmisljam da bi mozda trebalo igrati pametnije, odnosno izbjegavati vise od jednog ili dva sukoba te graditi taktiku za pojacanja te na taj nacin osvojiti neke susjedne regije. No, s druge strane, koliko je privlacno igrati igru koja postaje bolja ako se igra iskljucivo na odredjeni nacin?