Stranica: 3/16.

Re: Trka parnjača

Postano: 18 tra 2013, 11:28
Postao/la sadistiko
sadistiko je napisao/la:Molio bih sve igrače društvenih igara na ploči da sudjeluju u anketi koja će Vam oduzeti do 10 minuta, anonimna je i služi u svrhu određivanja što prosječni igrač društvenih igara voli i traži kod igre.

https://docs.google.com/forms/d/1phyAkh ... ayAFo/edit

Unaprijed, hvala svima na utrošenom vremenu.

Hvala svima koji su sudjelovali u anketi (mada samo 18 ljudi), puno nam znači da ste odvojili svoje vrijeme kako bi nam malo približili želje i očekivanja svakog igrača društvenih igara. Anketa je i dalje otvorena i slobodno odgovorite na pitanja. jer što je veći uzorak to su i bolji rezultati.
Uglavnom ovdje možete pratiti kakvo je prosječno mišljenje igrača. Trenutno samo par grafikona izvučenih iz ankete, prelazom preko stupaca možete vidjeti točne brojke.

http://adpgroup3.net/grafikoni.html

Što se tiče same igre, igra će nadam se drugi tjedan biti u završnoj beta fazi, pa ću od slijedećeg tjedna tražiti jedan termin kad bi mogli doći malo na testiranje kod Vas u igraonicu, ali o tom- potom.

Re: Trka parnjača

Postano: 20 tra 2013, 10:13
Postao/la sadistiko
Evo samo ukratko da javim, nažalost nakon jučerašnjeg testa i dalje nisam zadovoljan sa svim mehanizmima u igri tako da još neće biti javnog testiranja. Ne bih htio da ovaj projekt ispadne šlamperaj pa ćemo u javnost izaći kad bude sve otprilike kako bi htjeli.

Evo samo jedan detalj iz sinoćnje igre gdje se stvar totalno zakomplicirala oko Karlovca :-)

slika

Re: Trka parnjača

Postano: 21 tra 2013, 09:42
Postao/la buraz
:zamisljen

Ni da ni ne!

Re: Trka parnjača

Postano: 07 svi 2013, 07:18
Postao/la sadistiko
Ima li zainteresiranih 4-5 igrača za testiranje igre tamo u drugi petak (17.5.) u igraonici?
Ja ću vjerojatno doći tek oko 18 jer radim popodne.

Re: Trka parnjača

Postano: 07 svi 2013, 20:25
Postao/la miljenko
Zainteresiran sam probati igru :-) ... Nadam se da cu biti slobodan taj petak, javim ti jos da sigurno potvrdim... Jel imas već kakav set pravila napisan da proučim prije?

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Re: Trka parnjača

Postano: 07 svi 2013, 20:33
Postao/la sadistiko
Dobra ideja!
Mogao bih do tada složiti neki PDF, za sad nemam ništa onako fancy, samo čistokrvni tekst gdje sam sebi pisao da nešto ne pobrkam.

Re: Trka parnjača

Postano: 14 svi 2013, 23:32
Postao/la sadistiko
Evo neki privremeni pdf s uputama.
Nažalost nisam stigao sve srediti da baš bude kako bih htio. Ali tu su svi tekstovi koje sam do sad napisao (ali nisam okupio na jednom mjestu).

https://dl.dropboxusercontent.com/u/189 ... ravila.pdf

Nadam se da će biti zainteresiranih da isprobaju igru u petak. Kako je ispalo da neću morati raditi u petak doći ću već negdje oko 16-17 sati.
Ako može samo neka uputa gdje se to obično prijavljujete pošto mi je ovo prvi puta da ću doći u igraonicu. :oops:
I da, naravno, gdje da dođem. :roll:

Re: Trka parnjača

Postano: 15 svi 2013, 09:22
Postao/la Vicko
evo, da ne pišem bez veze, imaš ovdje napisano gdje je igraonica:
http://igranje.hr/forum/viewtopic.php?f ... 4988#p4988

Prijavljujemo se ovdje:
http://igranje.hr/forum/viewtopic.php?f ... 4988#p4988

Okupljamo se utorkom, petkom i nedjeljom od 15h do cca 23h.

Re: Trka parnjača

Postano: 18 svi 2013, 14:13
Postao/la Krscho
Evo nekih dojmova od jučerašnjeg beta testiranja

Ko što ti već rekli jučer ona dodatna ploča ti netreba, jer je trošak, sve one karte s događajima možeš staviti u jedan špil i da se vuku svaki puta kad je netko na redu. Također u vezi toga jako puno smo kružili, situacije igrač 1 baca kocku za dobar,loš, proizvodnja događaj pa igrač 2 itd. dok svi to ne bace, pa onda igrač 1 kupuje nešto pa u krug, pa onda igrač 1 gradi prugu pa ukrug. Možda jednostavno igrač 1 obavi sve svoje radnje po redu i kad završi ide igrač 2 s svim svojim radnjama. Razlamljanje radnja na više krugova odužuje cijeli taj turn po meni.

Sviđa mi se vlastito slaganje mape, neovisno o logičnim apsurdnima ala Pula blizu Slavonskoga broda a dalje od Rijeke i to. To mi daje neku čar da s svakim igranjem nećemo imati jednaku mapu, mkr moraš paziti onda na logične probleme koji mogu nastati pri slaganju nemogućih mapa.
Na drugoj strani plus s samo jednom mapom ( tipa Hrvatska i Bih mapa zbog oblika jer bi lakše hexagone tako slozio nego samo Hrvatsku) ti je mogucnost kasnijih izdavanja novih mapa ala DLC ako igra zaživi te nemaš problem nelogično složenih mapa.

Također mi se svidjelo kartice s lokomotivama i šta su sve iz Cro povijesti. Kako već rekli jučer trebalo bi se moći brže doći do jačih lokomotiva za prijevoz. Minus mi je sta se bas nevidi razlika, lok 1 i lok 5 se moze vidjeti jako dobro razlika u velicini izmedu lokomotiva, ali recimo lok 2,3,4 u mom slucaju su bile uzasno slične i teško za raspoznat. Moj savjet je ili vecu razliku napraviti medu njima ili ih sve napraviti istoga oblika, time ustedis novac pri proizvodnji a mozes ih samo oznaciti kao serial number 1,2,3,4,5 da se zna koja sluzi za sta, ili mozda nakon sta netko dobije mogucnost lokomotive 2 da dobije i mogucnost nadograditi lokomotivu 1 u lok 2 itd. kako ce dobivati nove, time ubrzavajuci igru, to naravno vrijedi ako ces ici rutom sve lokomotive istoga oblika.

Takoder ko sto reko jucer mozda za ukupno bodovanje na kraju igre bi novci trebali donositi vise bodova, kao i gradnja tunela i mosta zbog rijetkosti i skupoće istih. Novac zbog toga jer time bi više pazili na svaku kunu sta imamo i kupovali samo kad nam se bas isplati, s ovih 500kn = 1 bod dosli smo u situaciju da nam se radi 1 boda ne isplati stedjeti novac jer vise dobijemo bodova izgradnjom pruga, koje su jeftine a donose svaka po bod. Pa je tu malo neuravnotežena situacija.

Također sam kod prijevoza resursa skuzio da lokomotiva bas ih i ne prima na sebe, pa mozda kao posebna kartica na kojoj svaka lokomotiva je oznacena, igrač ju stavlja ispred sebe, pa tipa dođe u grad, ukrca taj i taj resurs, stavi ga na tu karticu koja ispred sebe i koja posebno označena s tom lokomotivom. Pr. Lok 1.1 ( prva, prva jer imas od lok 1 ih dvije) ukrcala je 2 resursa, stavljena su na karticu kod lok 1.1 oznaceni resursi ti pa kad ih se iskrca se samo maknu s te kartice.

Eto nekakav feedback, pa sad kolko ti pomogne ili ti se svidi. :)

Re: Trka parnjača

Postano: 18 svi 2013, 23:39
Postao/la sadistiko
Prvo, hvala na komentarima!
Krscho je napisao/la:Evo nekih dojmova od jučerašnjeg beta testiranja

Ko što ti već rekli jučer ona dodatna ploča ti netreba, jer je trošak, sve one karte s događajima možeš staviti u jedan špil i da se vuku svaki puta kad je netko na redu.
Ma da, moram se složiti s vama, ujedno komplicira tijek igre i poskupljuje igru. Već sam počeo raditi na novim rješenjima...
Krscho je napisao/la:Također u vezi toga jako puno smo kružili, situacije igrač 1 baca kocku za dobar,loš, proizvodnja događaj pa igrač 2 itd. dok svi to ne bace, pa onda igrač 1 kupuje nešto pa u krug, pa onda igrač 1 gradi prugu pa ukrug. Možda jednostavno igrač 1 obavi sve svoje radnje po redu i kad završi ide igrač 2 s svim svojim radnjama. Razlamljanje radnja na više krugova odužuje cijeli taj turn po meni.
To sam već jučer pričao, tako je isprva bilo i zamišljeno, ali se u kasnijoj fazi igre kad svaki igrač ima više lokomotiva događalo da kad jedan igrač s brdo lokomotiva preveze sve što je htio ništa ne ostaje igraču iza (pogotovo ako nije izvukao karticu proizvodnje). Na ovaj način se nadam da se to neće dešavati pošto svako može odvesti samo po jednu lokomotivu.
Sad čak razmišljam i to da prije svakog kruga (u onoj fazi kad smo se kretali po mapi sa događajima za izvlačenje karata) ako bi svaki igrač išao odigrati sve svoje pokrete umjesto samo jedne karte izvlači sa svakog špila po jednu kartu. Tako da bi morao povući jednu dobru, jednu lošu i jednu proizvodnju. Da li bi to bolje izbalansiralo igru? Treba probati. Ujedno sam smanjio i broj karata. Ako bude trebalo, dodatne karte se lako naprave u nekoj ekspanziji ako dođe do toga.
Krscho je napisao/la:Sviđa mi se vlastito slaganje mape, neovisno o logičnim apsurdnima ala Pula blizu Slavonskoga broda a dalje od Rijeke i to. To mi daje neku čar da s svakim igranjem nećemo imati jednaku mapu, mkr moraš paziti onda na logične probleme koji mogu nastati pri slaganju nemogućih mapa.
Na drugoj strani plus s samo jednom mapom ( tipa Hrvatska i Bih mapa zbog oblika jer bi lakše hexagone tako slozio nego samo Hrvatsku) ti je mogucnost kasnijih izdavanja novih mapa ala DLC ako igra zaživi te nemaš problem nelogično složenih mapa.
Upravo iz tog razloga sam i išao na ovaj tip građenja. Zapravo mislio sam da sam izumio novi tip tile-ova, da bi nakon par tjedana kako sam malo više proučavao igre koje postoje i one koje su tek u izradi vidio da je zapravo takav tip mape već netko prije koristio. Pomoću onog jednostavnog pravila koje vrijedi za građenje mape (dva zatvorena kruga) se ne bi smjelo dogoditi da netko izgradi glupu mapu. Mislim da je dovoljno jasno da ne možeš staviti polje rijeke uz polje bez rijeke, more bez mora i sl. Na kraju krajeva i druge igre koriste još i složenija pravila. Što se tiče postavljanja gradova iste boje, jedan blizu drugoga se također može staviti kao napomena da nije korisno da se stavljaju istobojni gradovi jedan blizu drugoga.

Što se tiče gotove mape Hrvatske, to mi nije nimalo prihvatljivo, prvo, zemlja nam je je###i perec, totalna koma za složiti nešto što bi moglo biti dobro izbalansirano, druga stvar, onda bi trebalo ubaciti BiH, ali u tom slučaju bi onda trrebalo staviti i druge exYu zemlje, pošto je u to vrijeme bila ta država u igri, tako da mi to nije zanimljivo. A fora sa izbacivanjem bezbroj dodataka sa novim mapama samo muzenje para od igrača. Rađe bi u neki dodatak dodao neke nove mehanizme u igru nego samo mapu.
Krscho je napisao/la:Također mi se svidjelo kartice s lokomotivama i šta su sve iz Cro povijesti. Kako već rekli jučer trebalo bi se moći brže doći do jačih lokomotiva za prijevoz. Minus mi je sta se bas nevidi razlika, lok 1 i lok 5 se moze vidjeti jako dobro razlika u velicini izmedu lokomotiva, ali recimo lok 2,3,4 u mom slucaju su bile uzasno slične i teško za raspoznat. Moj savjet je ili vecu razliku napraviti medu njima ili ih sve napraviti istoga oblika, time ustedis novac pri proizvodnji a mozes ih samo oznaciti kao serial number 1,2,3,4,5 da se zna koja sluzi za sta, ili mozda nakon sta netko dobije mogucnost lokomotive 2 da dobije i mogucnost nadograditi lokomotivu 1 u lok 2 itd. kako ce dobivati nove, time ubrzavajuci igru, to naravno vrijedi ako ces ici rutom sve lokomotive istoga oblika.
Ta stvar je non stop u promjenama, postepeno poboljšavam (bar se nadam :-)) taj dio. Tako da će već pri slijedećem testiranju već u startu igrač dobiti dvije prve lokomotive i puno brže će se prelaziti na slijedeće lokomotive.
Krscho je napisao/la:Takoder ko sto reko jucer mozda za ukupno bodovanje na kraju igre bi novci trebali donositi vise bodova, kao i gradnja tunela i mosta zbog rijetkosti i skupoće istih. Novac zbog toga jer time bi više pazili na svaku kunu sta imamo i kupovali samo kad nam se bas isplati, s ovih 500kn = 1 bod dosli smo u situaciju da nam se radi 1 boda ne isplati stedjeti novac jer vise dobijemo bodova izgradnjom pruga, koje su jeftine a donose svaka po bod. Pa je tu malo neuravnotežena situacija.
I taj dio sam uvažio, za početak ću staviti da svakih 200kn nosi jedan bod pa ćemo vidjeti kako stvar funkcionira. Nisam htio da mi probije plafon taj dio na ploči vođenja evidencije, ali sad će ići potpuno drugi dizajn te ploče pa neće biti bitno koliko bodova igrač skupi za vrijeme igre.
Krscho je napisao/la:Također sam kod prijevoza resursa skuzio da lokomotiva bas ih i ne prima na sebe, pa mozda kao posebna kartica na kojoj svaka lokomotiva je oznacena, igrač ju stavlja ispred sebe, pa tipa dođe u grad, ukrca taj i taj resurs, stavi ga na tu karticu koja ispred sebe i koja posebno označena s tom lokomotivom. Pr. Lok 1.1 ( prva, prva jer imas od lok 1 ih dvije) ukrcala je 2 resursa, stavljena su na karticu kod lok 1.1 oznaceni resursi ti pa kad ih se iskrca se samo maknu s te kartice.

Eto nekakav feedback, pa sad kolko ti pomogne ili ti se svidi. :)
Ovo ti je odlična ideja, stvar nebi poskupljivala puno igru, a lokomotive bi mogle izgledati puno bliže stvarnim lokomotivama sa tenderima, ne bi trebale biti sve iste veličine (kao što si i sam primjetio da su neke gotovo identične (nažalost tako je ispalo radi ograničenja CNC-a na kojem smo radili sve)). Puno bi lakše bilo prevrtanje lokomotiva (one s kojima si gotov). Opet s druge strane, ako bi svaki igrač odrađivao sve svoje lokomotive odjednom onda niti nema potrebe za prevrtanjem, ali definitivno dobra ideja kud s teretima dok se prevoze! Ne bi trebalo biti gubljenja tereta po putu ili slučajnog prevrtanja i sl. Svaka čast! Imaš pivu drugi puta :-)