kovacu je napisao/la: 20 srp 2021, 23:51
Antomon je napisao/la: 20 srp 2021, 23:16
Molim za mišljenje igrača kojima se sviđa Dune Imperium; koliko je presudno za uživanje u igri poznavanje Dune svemira (knjige, filmove itd.) za vas ?
Mi smo odigrali igru 2 puta, imam jako loše mišljenje o igri (ne bih sada širio otrov, ali ako nekoga zanima, mogu obrazložiti), nisam gledao niti čitao ništa vezano za Dune svemir, pa me čisto zanima.
Zasto nebi podijelio misljenje? Reci, mozda ces nekom pomoc pri odluci kupovine ove igre
Dune je kupio frend iz društva, u igru sam ušao sa malo većim očekivanjima (među top igrama 2020.g., dosta visok rank na BGG-u, mehanike koje su mi zanimljive), nisam bio nahajpan, ali sam ušao sa stavom "show me what you got".
Najveći problem kojeg imam, koji mi se javio u oba igranja, što je igra jako dosadna. Kada sam čitao na netu i forumu, stekao sam dojam o puno napetijoj igri. Meni je ovo Lords of Waterdeep sa combat fazom koja je najobičniji "area majority". Očekivao sam u combatu i intrigama "fintu unutar finte" i ostao jako razočaran. Ili si imao sreće izvuči intrige koje ti pomažu combatu ili nisi. Ako te netko targetira intrigom, ne postoji element iznenađenja sa strane obrane. Take that element igre mi ne smeta, ali umjesto da moja reakcije bude "Mene si napao? Osjetit ćeš moj bijes!!", bila je "Aha. Ok.".
Najveći propust u dizajnu intriga,i u cijeloj igri, je ubaciti samo 2 endgame intrige u decku od 40 karata koje nose zajedno potencijalno 5 bodova u igri kamo kraj igre počinje kada netko skupi 10 bodova. Nama se prvu partiju dogodilo da smo trojica (od četri igrača) bili na 10 bodova, da bi jedan igrač pokazao da ima ispunjeno obje endgame intrige i dobije tih dodatnih 5 bodova. Totalno antiklimatično. Isto tako jedina mogućnost da mu se te intrige izbiju iz ruke je mjesto kamo kradeš intrige ako netko ima više od 4 intrige, što ne vidim zašto bi itko imao više od 4 intrige u ruci ako svi znamo da postoji mogućnost da ti ih netko ukrade.
Worker placement dijelu fali mogućnost da netko "ukrade" prvoga igrača za iduću rundu, igrati zadnji u rundi je gadno. Puno puta mi se dogodilo da u kartama nemam simbola za mjesta na koja hoću ići sa svojim agentom, što je moja greška u deckbuildingu, ali nekim rundama jednostavno nisam povukao prave karte za ono što želim raditi tu rundu iako sam ih imao u decku, tako sam u tim rundama ima osjećaj da se igra sama igra. Nisam osjetio napetost u worker placement dijelu nimalo.
U deckbuilding dijelu treba više mehanika za trashanje i vučenje karata, mjesta koja pružaju te mehanike su jako poželjna i često nedostupna, premalo put se izvrti cijeli deck. Premalo sam puta odigrao igru da mogu imati mišljenje o balansu karata, ali sam imao osjećaj da je razlika između slabih i jakih karata značajna.
Grafički dizajn je funkcionalan, na prvi pogled mi je djelovala kao ružna igra, ali sada vidim zašto išli u ovom smjeru, išli su na funkionalnost umjesto estetiku što je meni pohvalno.
Meni je najbitnija stvar u igrama, bez obzira na težinu igre, da imam mogućnost izbora kada donosim odluku o svom potezu. U Duneu mi se puno puta dogodila obrnuta situacija.