Re: 19.3. Početnička večer - St.Patrick's Party
Postano: 16 ožu 2016, 18:23
Jamaica
Broj igrača: 2 - 6
Trajanje igre: 30 - 45 min
Težina: 1.5 / 5

U ovoj simpatičnoj i izvrsno ilustriranoj igri, utjelovljujete jednog od notornih gusarskih kapetana 17.st. Tokom igre se utrkujete oko otoka centriranog na mapi, otkrivate blago u skrivenim spiljama i vodite nemilosrdne borbe na pučini sa svojim suigračima
.
Na početku svake runde, novi igrač dobiva ulogu glavnog kapetana i baca dvije kockice. On tada odlučuje koja će kockica i pripadajuća vrijednost biti obavljana tokom jutarnje faze, a koja tokom večernje faze te runde. Svaki igrač ima svoj deck karata, i u ruci uvijek mora imati 3 karte sa naznačenim jutarnjim i večernjim akcijama – snabdijevanje hranom za svoju posadu, punjenje škrinja zlatnicima, nagomilavanje topova
ili kretanje dalje po poljima, u onom broju koji odgovara vrijednosti kockica bačenih u toj rundi. Ukoliko se kretanjem zaustavio na polju gdje se već nalazi njegov suigrač sa svojim brodićem, inicira se borba – svaki igrač baca posebnu kocku borbe, i onaj sa većim brojem je pobjednik. Rezultat borbe se može modificirati, ulaganjem proizvoljnog broja topova u bitku, prije rolanja kocke.
Pobjednik igre je naravno igrač koji prvi napravi puni krug oko otoka, no ukoliko je netko iza njega nakupio hrpetinu zlatnika u svom potpalublju, može se dogoditi i da taj igrač preuzme titulu najopasnijeg gusara Jamaice!
Broj igrača: 2 - 6
Trajanje igre: 30 - 45 min
Težina: 1.5 / 5

U ovoj simpatičnoj i izvrsno ilustriranoj igri, utjelovljujete jednog od notornih gusarskih kapetana 17.st. Tokom igre se utrkujete oko otoka centriranog na mapi, otkrivate blago u skrivenim spiljama i vodite nemilosrdne borbe na pučini sa svojim suigračima

Na početku svake runde, novi igrač dobiva ulogu glavnog kapetana i baca dvije kockice. On tada odlučuje koja će kockica i pripadajuća vrijednost biti obavljana tokom jutarnje faze, a koja tokom večernje faze te runde. Svaki igrač ima svoj deck karata, i u ruci uvijek mora imati 3 karte sa naznačenim jutarnjim i večernjim akcijama – snabdijevanje hranom za svoju posadu, punjenje škrinja zlatnicima, nagomilavanje topova

Pobjednik igre je naravno igrač koji prvi napravi puni krug oko otoka, no ukoliko je netko iza njega nakupio hrpetinu zlatnika u svom potpalublju, može se dogoditi i da taj igrač preuzme titulu najopasnijeg gusara Jamaice!
