
Sad me zanimaju ove kronike kako mijenjaju game

Prestani me nagovarati! Jer sam nagovorensmurfORnot je napisao/la:Je, super je rješeno to, pa potencijalno kako imaš tajlove koje možeš izgraditi na tajlovima tog tipa, pa s time onda možeš aktivirat opet sve okolo itd. Tako da ima tu dosta ocpija za planiranje, komboe, razne načine scoranja...dapace na kraju gejma ti je svaki novcic 1 bod, pa nije ni to za baciti, pogotovo jer na marketu ako poraste cijena neceg što nemaš na 3 novcica, izbiješ si automatski 3 boda ako želiš taj tajl, a nemaš taj resurs...s druge strane može se desit, nema na marketu resursa koji ti treba jer se prodao i kifla
Tako da bih rekao da je jedan od onih easy to play, hard to master gejmova. Jer praila sama po sebi su stvarno dosta jednostavna, izazov je kako to slagati, gdje se pomicati da tvoj engine funkcionira što bolje, i što s clan boarda uzeti, te da li ako baš želiš nek idlaji tile riskirat i čekat s tim da ga možda nitko ne uzme, ili skociti toliko mjesta naprijed ali potencijalno izgubiti par dobrih aktivacija....decisions decisions...a game stvarno lijepo tece kad krene, nema nekog downtajma. Još je najveci problem sjetiti se da trebaš staviti novi tile na svoje mjesto kada se pomakneš i uzmeš tajl.
A i mislim da je art jedan od najljepših po pitanju tajl gejmova tog tipa. Stvarno, produkcijski je super game odrađen od inserta, kutijica za kronike, resursa...