
Opet, ili nešto igramo krivo (ali ne bih rekao) ili je stvarno postaje sve laganije kako postaješ iskusniji, ali ostali smo na healthy island strani karte sve do kraja igre. Ne bismo išli na blighted stranu čak i da nisam koristio revidirana pravila za setup gdje se doda jedan blight više na kartu (tako da smo krenuli s pet a ne s četiri).
No dobro, ovaj scenarij je baš zabavan jer je otok baš "oživio". Inače su nam ti Dahanci dosta pasivni, oke možeš i trebaš ih gurkati uokolo, ali fora je bilo sada kako su rokali invadere čim bi ih malo gurnuo negdje. Doduše onaj dio s military responseom smo konstantno zaboravljali uzeti u obzir prilikom planiranja i svaki put kad smo mislili da smo savršeno složili strategiju za taj turn, baaam, nikne town kad ubiješ city, a nisi računao na to

Ja sam igrao kao Lightning, ono, oke mi je taj spirit ali jako je bazičan (s razlogom), treba mi nešto kompleksnije. Partner je bio Thunderspeaker (i to je jedan od razloga zašto je bilo lagano, jer kaže scenarij da je lakše kad igraš s takvim spiritom), dobro mu je išlo, puno ozbiljnije je djelovao od moje Munje.
Na kraju priče smo očistili board od sela i gradova (towns and cities, terminologija je uzrokovala u prvim partijama dosta konfuzije pa smo se na hrvatskom skrasili na gradove i sela), tako se poklopilo da su Event i Fear karte u posljednjem krugu jako pomogle.
Sve u svemu fantastična partija. Smiješno mi je bilo što smo kroz cijelu igru imali dva početna beast tokena u istoj zemlji nit su se mrdali nit smo dodavali nove nit su išta radile osim tu i tamo uzrokovale fear. Ono, dva tigra u dubokom snu i tu i tamo se trznu i zamijauču i prepadnu na smrt nekog explorera, to je to. XD