Ne želim biti Negative Nancy (kako Cartman često naziva svoje frendove u South Parku

Pogledao sam 2 filma o igranju igre na Youtubu. Objašnjen je gameplay oba dijela igre u dva 25-minutna filma: https://www.youtube.com/watch?v=A7aCFZ-PT00 i
https://www.youtube.com/watch?v=yeW8taaH7Pw
Dojmovi nakon gledanja filmova? Ne baš odlični. Samo igranje podijeljeno na dva odvojena dijela mi ne zvuči privlačno niti nešto za privući današnje igrače modernih igara. Setup jedne igre je mrski dio svakog igranja, a dvostruki setup da bi igrali 1 igru je duplo neprivlačno. Prvi dio igre mi se čini kao nepotrebno kompliciran način dobivanja nekoliko karata za kasniju bitku. Uključuje roll and move koji se ne koristi u dizajnu modernih igara već desetljećima. Zatim je tu neko bacanje 5 kockica gdje se treba dobiti 1, 1, 2, 3, 5 ili tako nekako. U filmu uspješnost dobivanja tog rezultata je bila oko 75%. Čemu uopće trostruko bacanje 5 kockica, ako je uspješnost tako velika?
Drugi bio igre se odvija na mapi koja mi se čini predimenzionirano i sastoji se od čistih hexova, bez terena, grafike, ičega. A samo igranje opet nije nešto privlačno. Micanje jedinica po mapi je opet roll and move, a same bitke su praktički nemodificirano bacanje kocke.

Izgleda mi da ciljaju na wargame publiku, ali jesu li igrali ijedan odličan war game? https://www.boardgamegeek.com/wargames/ ... ?sort=rank
Ovdje ima kratak tekst o igri: http://combos.hr/portal/?p=574
Mislim da je cijeli problem igre, barem kako se meni čini u ovoj rečenici: "Mi ovdje vidimo svoju priliku jer igre na ploči godinama stagniraju u svom razvoju, pa smo željeli ponuditi nešto inovativnije, ali ne i prekomplicirano – istaknuo je Rajković."
Pa jel dizajneri igre uopće prate svijet modernih igara? Ikad bili na Genconu ili Essenu? Ikad čuli za BoardGameGeek? Ikad igrali išta modernije od Rizika iz 1959-te? Usred zlatnog doba tabletop igara izjaviti "da igre na ploči već godinama stagniraju" je... nemam riječi za takvu izjavu u 2015-toj.

A i na samoj web stranici igre ima više rečenica koje ne obećavaju, npr. We are proud to present the fruit of thousands hours of dedicated work and play, tested on dozens of friends and acquantainces. Svi poznati dizajneri igara će novih dizajnerima dati savjet da igre playtestaju na strancima koji će im dati iskrene dojmove, a ne na rođacima i prijateljima koji će biti ponosni na vašu kreativnost.

Svakakve igre prolaze jako uspješno na Kickstarteru, pogotovo s minijaturama. Ali bojim se da ova neće uspjeti baš zbog gameplaya kojim se dizajneri hvale.
Žao mi je vidjeti tako lijepe figurice da propadnu, te godine truda koje su dizajneri navodno potrošili u razvoj. Ali kao da su više vremena potrošili u izradu prospekta i lijepe web stranice nego u istraživanje svijeta modernih igara. Da su barem malo čitali blogove brojnih dizajnera koji rado dijele svoje znanje i savjete npr. Ignacyja Trzewiczeka https://boardgamesthattellstories.wordpress.com/ ili Bruna Faiduttija http://faidutti.com/blog/ ili Setha Jaffeea http://sedjtroll.blogspot.hr/
Ili poslušali neki od stotinjak epizoda podcasta Ludology ( http://www.ludology.libsyn.com/ ) u kojem raspravljaju o raznim aspektima dizajna i funkcioniranja igara.
Možda još stignu uložiti malo truda i popraviti igru, te izdati dobru modernu društvenu igru.
Kako se vama ostalima čini cijeli projekt?