Vidim da striček Vlad baš i ne posjećuje tako često ove stranice, pa ne znam da li će pročitati moju poruku - bilo bi lijepo kad bi se malo potrudio objasniti nam i nagovoriti nas zašto bi netko kupio njegovu igru. Ja sam uvijek za propagiranje hrvatskog, ali neću nešto kupiti samo zato jer je hrvatsko. Kao i svakom potrošaću treba mi barem mali udarac u stražnjicu. Na tržištu je toliko mnogo igara, a kad već imamo mogućnosti razgovarati sa autorom, autor bi se barem malo mogao potruditi propagirati svoj rad. Znam da, kao i kod svih autorskih radova u lijepoj našoj, autor nije financijski motiviran da se propagira, ali kod mene je evo na djelu čista znatiželja - koliko je autoru trebalo da složi igru, što ga je potaknulo da je napravi, koliko je bilo teško pronaći izdavača ... Eto, zanima me.Vlad je napisao/la:Pozdrav svima!
Evo da otvorim temu o svojoj prvoj društvenoj igri koja izlazi na tržište početkom sljedećeg mjeseca, pa ako imate ikakvih pitanja tu sam da vam odgovorim
Maldoria
- sanja
- Reactions:
- Postovi: 18
- Pridružen/a: 27 tra 2011, 17:35
- Lokacija: Samobor
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: Maldoria - Tragovima Crne kraljice
Re: Maldoria - Tragovima Crne kraljice
Draga teta Sanja,
nadam se da moje pismo neće završiti u košu. Ja se zovem Vlad i dolazim iz Zagreba. Prije nekoliko godina, dok sam još bio malo manji, često sam se igrao s tetom Larom Croft, a oduvijek su mi se jako sviđali filmovi poput Gooniesa i Indiane Jonesa. A onda sam upoznao i legendu o zločestoj Crnoj kraljici i to mi je najbolja legenda ikad. Barem naša. Iako u nas ima mnogo legendi. Evo, svi kažu da je striček Franjo s drugoga kata prava legenda. Ali ja više volim Crnu kraljicu, jer stričeku Franji smrdi iz usta.
Nego, da se vratimo na temu... kako mi je to sve bilo jako super, a oduvijek sam jaaaako volio i društvene igre, odlučio sam jednog dana da i ja probam napraviti jednu. I tako je, nakon nekoliko godina rada (naravno, uz veće ili manje pauze) i puno, puno testiranja i igranja, nastala Maldoria. Nazvao sam je tako jer su stričeki Ivica Krajač i Zlatko Tanodi u svom mjuziklu Crna kraljica (koji je, ono, totalno kul i prava je šteta što ga više nema na kazališnim daskama) kraljičinoj kćeri dali ime Maldora, a njenom sinu (kraljičinom unuku) Maldoror. E, to "Maldoror" sam si i ja prisvojio još davnih 90-tih i to mi je dugo dugo bio nick na netu. A onda sam odrastao
U međuvremenu sam pokrenuo i svoju stranicu koju sam nazvao Maldmedia (1999.) jer se bavim multimedijom (grafički i web dizajn, obrada videa i sl.), pa sam za ime svoje igre (i ime tog podzemnog svijeta) odabrao još jednu izvedenicu - Maldoria.
Izdavača je bilo jako teško pronaći, jer kod nas nema ozbiljnih firmi (barem ih nije bilo dok sam ja kretao s Maldorijom) koje su spremne uložiti malo više u izradu *kvalitetne* igre. Najčešće su to vrlo jeftini proizvodi otisnuti na komadu kartona s jeftinim pijunima iz Kine. A na to nikako nisam htio pristati. Izdavača sam naposlijetku pronašao u firmi u kojoj radim - mom šefu se jako svidjela ideja i sama igra pa je odlučio da će upravo njegova firma - Dedal komunikacije - izdati igru. Bez obzira na to što kažu za stričeka Franju, ja mislim da je *moj šef* prava legenda.
Inače, kako se bavimo web dizajnom, multimedijom, marketingom i mnogim drugim divnim stvarima, jako nam je teško pronaći dovoljno vremena da se pošteno posvetimo promociji igre. Ali budemo, obećajem! Evo, već na sljedećem SFerakonu možete posjetiti naš štand i kupiti igru po sniženoj cijeni!
Više informacija o samoj igri možete potražiti na www.maldoria.com i na http://www.vecernji.hr/vijesti/izumio-d ... nak-214176.
Vrlo ću rado odgovoriti Vam na sva dodatna pitanja!
P.S. Hvala na pitanju i interesu za moju igru!
nadam se da moje pismo neće završiti u košu. Ja se zovem Vlad i dolazim iz Zagreba. Prije nekoliko godina, dok sam još bio malo manji, često sam se igrao s tetom Larom Croft, a oduvijek su mi se jako sviđali filmovi poput Gooniesa i Indiane Jonesa. A onda sam upoznao i legendu o zločestoj Crnoj kraljici i to mi je najbolja legenda ikad. Barem naša. Iako u nas ima mnogo legendi. Evo, svi kažu da je striček Franjo s drugoga kata prava legenda. Ali ja više volim Crnu kraljicu, jer stričeku Franji smrdi iz usta.
Nego, da se vratimo na temu... kako mi je to sve bilo jako super, a oduvijek sam jaaaako volio i društvene igre, odlučio sam jednog dana da i ja probam napraviti jednu. I tako je, nakon nekoliko godina rada (naravno, uz veće ili manje pauze) i puno, puno testiranja i igranja, nastala Maldoria. Nazvao sam je tako jer su stričeki Ivica Krajač i Zlatko Tanodi u svom mjuziklu Crna kraljica (koji je, ono, totalno kul i prava je šteta što ga više nema na kazališnim daskama) kraljičinoj kćeri dali ime Maldora, a njenom sinu (kraljičinom unuku) Maldoror. E, to "Maldoror" sam si i ja prisvojio još davnih 90-tih i to mi je dugo dugo bio nick na netu. A onda sam odrastao

Izdavača je bilo jako teško pronaći, jer kod nas nema ozbiljnih firmi (barem ih nije bilo dok sam ja kretao s Maldorijom) koje su spremne uložiti malo više u izradu *kvalitetne* igre. Najčešće su to vrlo jeftini proizvodi otisnuti na komadu kartona s jeftinim pijunima iz Kine. A na to nikako nisam htio pristati. Izdavača sam naposlijetku pronašao u firmi u kojoj radim - mom šefu se jako svidjela ideja i sama igra pa je odlučio da će upravo njegova firma - Dedal komunikacije - izdati igru. Bez obzira na to što kažu za stričeka Franju, ja mislim da je *moj šef* prava legenda.
Inače, kako se bavimo web dizajnom, multimedijom, marketingom i mnogim drugim divnim stvarima, jako nam je teško pronaći dovoljno vremena da se pošteno posvetimo promociji igre. Ali budemo, obećajem! Evo, već na sljedećem SFerakonu možete posjetiti naš štand i kupiti igru po sniženoj cijeni!
Više informacija o samoj igri možete potražiti na www.maldoria.com i na http://www.vecernji.hr/vijesti/izumio-d ... nak-214176.
Vrlo ću rado odgovoriti Vam na sva dodatna pitanja!

P.S. Hvala na pitanju i interesu za moju igru!
-
- Reactions:
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2069 puta
- pohvaljen: 1353 puta
- Kontakt:
Re: Maldoria
Inače volim čitati grofove recenzije, jer na osnovu njih mogu donijeti sud o igrama koje planiram nabaviti, ali recenzija ove igre me zavela na potpuno pogrešan put, kao da se dotični nije htio zamjeriti autoru igre ili je još uvijek bio totalni početnik u svijetu društvenih igara pa je oduševljeno uskliknuo na ovu igru prije nego je upoznao bolje igre. Za strane igre se lako dade naći mnoštvo recenzija na osnovu čega potencijalni kupac može donijeti svoj sud, dok za domaće igre to ne vrijedi.
Evo da krenem po redu.
Sviđa mi se ideja da igrači igraju kao tim protiv igre, takve igre rijetko igramo i malo promijene dinamiku.
Ploče za igru su lijepo dizajnirane, imaju taj mračni štih kao da doista lutate podzemnim hodnicima, a i zgodno je što se ploče mogu na početku igre svaki put iznova presložiti i stvoriti iznova novu mapu podzemnih hodnika.
Same akcijske karte, karte ključeva i karte čuvara ključeva su isto zgodno oslikane, i sve to lijepo stane u isto tako zgodno oslikanu kutiju, pa mi zato nikako nije jasno kako se uspjelo zabrljati na plastičnim figuricama igrača, zastavicama i kockici koje djeluju tako jeftino na igri i bodu poput prsta u oko.
Upute za samu igru su mogle biti preciznije jer ovako djeluju tek kao reklamni letak i moram priznati, trebalo mi je par čitanja da pohvatam pravila igre premda sama pravila, kada se jednom shvate, vrlo su jednostavna. Čak i usprkos tome, postoje još neke nejasnoće u igri za koje bi bilo dobro da su razjašnjene pa smo često igrali intuitivno (znači možda i pogrešno).
Po pločama se kreće bacanjem kockice, što meni osobno samo po sebi nije problem, ali mi se osobno ne sviđa rješenje da se za otimanje ključa od čuvara borite kockicom (moguće je dobiti samo 6), što daje preveliki utjecaj sreće na odigrane akcije, i počinje djelovati frustrirajuće kada ispucate akcijske kartice za borbu protiv čuvara (ako ih uopće imate) i nakon svakog pogrešnog broja vas čuvar odbaci daleko pa dok opet doteglite do istog...
To bi možda i moglo funkcionirati kada se igrač prvi put bori za ključ, ali ako već osvoji jedan ili više ključeva, po meni je trebalo uzeti u obzir barem stečeno iskustvo kod tog igrača za svaku daljnju borbu za preostale ključeve.
Iako mi se isprva svidjela ideja da se u igri odbrojava vrijeme pa do isteka vremena, ako se ne osvoje ključevi, igrači gube protiv igre, kasnije sam promijenio mišljenje. Nije to toliko loše jer odbrojavanje daje osjećaj protjecanja realnog vremena i ubrzava radnje igrača kako ne bi previše dumali što poduzeti, ali glupo je stalno motriti na sat tijekom igre. Osobno volim da, kada igram igru, u potpunosti se udubim u nju i izgubim se iz ovog prostorvremena, pa kada završim istu začudim se "zar je već prošlo toliko?". Volio bih da se drugačije riješio način dobivanja ili gubljenja igre bez gledanja na sat, samo što mi trenutno ništa ne pada na pamet.
Igra se može naći za 150 kn u raznim trgovinama i iskreno mislim da je previše dati toliko za nju kada postoji toliko dobrih igara na tržištu pa je bolje dodati još koju stoticu i kupiti iste (ja osobno sam je našao vrlo vrlo povoljno pa mi i nije toliko žao novaca). Šteta jer je igra djelovala toliko obećavajuće, i nadam se da će ovaj moj opis nekome, tko ne poznaje ovu igru, pomoći u donošenju suda o istoj.
Evo da krenem po redu.
Sviđa mi se ideja da igrači igraju kao tim protiv igre, takve igre rijetko igramo i malo promijene dinamiku.
Ploče za igru su lijepo dizajnirane, imaju taj mračni štih kao da doista lutate podzemnim hodnicima, a i zgodno je što se ploče mogu na početku igre svaki put iznova presložiti i stvoriti iznova novu mapu podzemnih hodnika.
Same akcijske karte, karte ključeva i karte čuvara ključeva su isto zgodno oslikane, i sve to lijepo stane u isto tako zgodno oslikanu kutiju, pa mi zato nikako nije jasno kako se uspjelo zabrljati na plastičnim figuricama igrača, zastavicama i kockici koje djeluju tako jeftino na igri i bodu poput prsta u oko.
Upute za samu igru su mogle biti preciznije jer ovako djeluju tek kao reklamni letak i moram priznati, trebalo mi je par čitanja da pohvatam pravila igre premda sama pravila, kada se jednom shvate, vrlo su jednostavna. Čak i usprkos tome, postoje još neke nejasnoće u igri za koje bi bilo dobro da su razjašnjene pa smo često igrali intuitivno (znači možda i pogrešno).
Po pločama se kreće bacanjem kockice, što meni osobno samo po sebi nije problem, ali mi se osobno ne sviđa rješenje da se za otimanje ključa od čuvara borite kockicom (moguće je dobiti samo 6), što daje preveliki utjecaj sreće na odigrane akcije, i počinje djelovati frustrirajuće kada ispucate akcijske kartice za borbu protiv čuvara (ako ih uopće imate) i nakon svakog pogrešnog broja vas čuvar odbaci daleko pa dok opet doteglite do istog...
To bi možda i moglo funkcionirati kada se igrač prvi put bori za ključ, ali ako već osvoji jedan ili više ključeva, po meni je trebalo uzeti u obzir barem stečeno iskustvo kod tog igrača za svaku daljnju borbu za preostale ključeve.
Iako mi se isprva svidjela ideja da se u igri odbrojava vrijeme pa do isteka vremena, ako se ne osvoje ključevi, igrači gube protiv igre, kasnije sam promijenio mišljenje. Nije to toliko loše jer odbrojavanje daje osjećaj protjecanja realnog vremena i ubrzava radnje igrača kako ne bi previše dumali što poduzeti, ali glupo je stalno motriti na sat tijekom igre. Osobno volim da, kada igram igru, u potpunosti se udubim u nju i izgubim se iz ovog prostorvremena, pa kada završim istu začudim se "zar je već prošlo toliko?". Volio bih da se drugačije riješio način dobivanja ili gubljenja igre bez gledanja na sat, samo što mi trenutno ništa ne pada na pamet.
Igra se može naći za 150 kn u raznim trgovinama i iskreno mislim da je previše dati toliko za nju kada postoji toliko dobrih igara na tržištu pa je bolje dodati još koju stoticu i kupiti iste (ja osobno sam je našao vrlo vrlo povoljno pa mi i nije toliko žao novaca). Šteta jer je igra djelovala toliko obećavajuće, i nadam se da će ovaj moj opis nekome, tko ne poznaje ovu igru, pomoći u donošenju suda o istoj.

- Valsim
- Reactions:
- Postovi: 3223
- Pridružen/a: 12 tra 2013, 23:20
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 2404 puta
- pohvaljen: 2606 puta
- Kontakt:
Re: Maldoria
Srećom pa se igra može prodati tu na Forumu i s dobivenim novcima + još nešto sa strane kupiti neka draža igra
.
Da gorak je pomalo osjećaj kada kupiš igru koja ti se na kraju ne svidi. Možeš samo biti zahvalan tada da igra nije bila i skuplja. Danas je puno lakše jer ima nebrojeno puno video i pisanih recenzija na netu. Pa je najbolje pročitati i pogledati više recenzije, jer uvijek je bolje imati više mišljenja pri donošenju odluke o nabavki igre. Sjećam se s početka prošlog desetljeća, dok još nije bio zaživio boardgame zajednica na netu, koja je to bila lutrija kupiti igru koja će ti se sigurno svidjeti. Dođeš u dućan, a ono doslovno si zaslijepljen ponudom i najrađe bi ih pokupovao sve. Onda se krene u razgledavanje kutija i čitanje teksta odozada s kratkim opisom igre. Samo opet, svi ti tekstovi su tako dobro pisani da se svaka igra čini super. I onda se kupi, donese doma, prouče pravila, odigra prva partija i ostane razočaran.
Zato je moja preporuka svima da uvijek pročitaju i pogledaju više recenzija prije nego što neku igru kupuju. Još bi najbolji scenarij bio kada bi našli nekog tko već posjeduje igru, dogovorili se za isprobavanje u Igraoni i onda uživo i osobno vidjeli je li igra za vas ili ne.
Što se tiče Maldorije. Čitao sam o igri povelike hvalospjeve od naših medija. Srećom već sam bio dotad upoznat s povelikom količinom modernih društvenih igara da uvidim da bi ta igra za mene bila nešto na razini Čovjeće ne ljuti se.

Da gorak je pomalo osjećaj kada kupiš igru koja ti se na kraju ne svidi. Možeš samo biti zahvalan tada da igra nije bila i skuplja. Danas je puno lakše jer ima nebrojeno puno video i pisanih recenzija na netu. Pa je najbolje pročitati i pogledati više recenzije, jer uvijek je bolje imati više mišljenja pri donošenju odluke o nabavki igre. Sjećam se s početka prošlog desetljeća, dok još nije bio zaživio boardgame zajednica na netu, koja je to bila lutrija kupiti igru koja će ti se sigurno svidjeti. Dođeš u dućan, a ono doslovno si zaslijepljen ponudom i najrađe bi ih pokupovao sve. Onda se krene u razgledavanje kutija i čitanje teksta odozada s kratkim opisom igre. Samo opet, svi ti tekstovi su tako dobro pisani da se svaka igra čini super. I onda se kupi, donese doma, prouče pravila, odigra prva partija i ostane razočaran.
Zato je moja preporuka svima da uvijek pročitaju i pogledaju više recenzija prije nego što neku igru kupuju. Još bi najbolji scenarij bio kada bi našli nekog tko već posjeduje igru, dogovorili se za isprobavanje u Igraoni i onda uživo i osobno vidjeli je li igra za vas ili ne.
Što se tiče Maldorije. Čitao sam o igri povelike hvalospjeve od naših medija. Srećom već sam bio dotad upoznat s povelikom količinom modernih društvenih igara da uvidim da bi ta igra za mene bila nešto na razini Čovjeće ne ljuti se.
Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre, nego u godinu dana razgovora. - Platon
-
- Reactions:
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2069 puta
- pohvaljen: 1353 puta
- Kontakt:
Re: Maldoria
O tome se i radi jer kao što sam spomenuo, za strane igre se lako mogu naći recenzije na stranim i domaćim internetskim stranicama, no za domaće igre nije isti slučaj, Teško da će ih neki stranac recenzirati, a mi smo pak mala zemlja (mislim na broj ljubitelja igara) gdje se skoro pa svi međusobno poznaju
, i zato mi se nekako čini da će malo tko negativno kritizirati nekoga koga znaš. Po bespućima "domaćeg" interneta sam nalazio samo na preporuke da se nabavi ta igra, otud i onaj flop nakon odigrane partije.
Zato se i nadam da će moja kritika malo pripomoći neodlučnim kupcima, te eventualno autoru ove igre, pa i budućim dizajnerima pomoći da shvate kakve igre želimo
Možda sam mogao i malo detaljnije ući u kritiku, ali vjerujem da će i ovo biti dovoljno a da ne ispadne neargumentirana pljuvačina.


Zato se i nadam da će moja kritika malo pripomoći neodlučnim kupcima, te eventualno autoru ove igre, pa i budućim dizajnerima pomoći da shvate kakve igre želimo

- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8504
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2452 puta
- Kontakt:
Re: Maldoria
Slažem se sa svime napisanim i nisi daleko od istine!
Naime, kada sam pisao recenziju igre em sam još bio "zelen" u poznavanju gradiva, em sam htio dati vjetra u leđa domaćim autorima igara koje možeš izbrojati na prste jedne ruke, pa čak i ako si u pilani izgubio pokojeg.
Zbog toga je moj sud prema domaćim autorima bio blagonakloniji (čitaj: subjektivniji) što se naravno, danas pokazuje kao relativno lošom odlukom. Jednostavno sam dao prednost domaćem proizvodu u odnosu na objektivnost. Kasnije sam u kontaktu s autorom pokušao predložiti da doradi pravila i igru učini interesantnijom i manje podložnom sreći, ali nije upalilo.
Kako bi se ispravila ova nepravda prema čitateljima predlažem da na portalu objavimo i tvoju recenziju Maldorije, pa te molim da mi ili ovdje ili u PP pošalješ tvoju ocjenu igre, te podatke pod kojim da ti objavim članak (dobiti ćeš uz to i suradnički account na našem portal, pa možeš pisati koliko te volja.
). Možda bi mogao i malo nadopuniti recenziju, makar je i ovako već dobro.
Što kažeš?

Naime, kada sam pisao recenziju igre em sam još bio "zelen" u poznavanju gradiva, em sam htio dati vjetra u leđa domaćim autorima igara koje možeš izbrojati na prste jedne ruke, pa čak i ako si u pilani izgubio pokojeg.
Zbog toga je moj sud prema domaćim autorima bio blagonakloniji (čitaj: subjektivniji) što se naravno, danas pokazuje kao relativno lošom odlukom. Jednostavno sam dao prednost domaćem proizvodu u odnosu na objektivnost. Kasnije sam u kontaktu s autorom pokušao predložiti da doradi pravila i igru učini interesantnijom i manje podložnom sreći, ali nije upalilo.
Kako bi se ispravila ova nepravda prema čitateljima predlažem da na portalu objavimo i tvoju recenziju Maldorije, pa te molim da mi ili ovdje ili u PP pošalješ tvoju ocjenu igre, te podatke pod kojim da ti objavim članak (dobiti ćeš uz to i suradnički account na našem portal, pa možeš pisati koliko te volja.

Što kažeš?
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
-
- Reactions:
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2069 puta
- pohvaljen: 1353 puta
- Kontakt:
Re: Maldoria
Rado ću još malo nadopuniti recenziju i poslati ti na pp.
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8504
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2452 puta
- Kontakt:
Re: Maldoria
Odlično
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8504
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2452 puta
- Kontakt:
Re: Maldoria
Čitajući Kockičinu recenziju Maldorije dolazim do ideje da ovdje, na forumu pod kreativnim kutkom okupimo zainteresirane i pokušamo od Maldorije napraviti (bolju) igru.
Složimo jedan brainstorming, postavimo neke fiksne točke tipa što sve iskoristiti iz igre, da li možda dodati pokoju RPG kockicu u igru (one se jeftino mogu kupiti u CM-u), izbaciti prolaznost vremena, možda igru učiniti kompetetivnom, a ne timskom i sl.
Vjerujem da bi naše glavice mogle izmisliti čak možda i više od jednog alternativnog pravila za ovu igru i spasiti i igru i autora i igrače (dakle: win-win-win)
Ako ste za, otvorimo temu na forumu i pozovemo ekipu na sudjelovanje. Ako ništa drugo, bit će veselja
Složimo jedan brainstorming, postavimo neke fiksne točke tipa što sve iskoristiti iz igre, da li možda dodati pokoju RPG kockicu u igru (one se jeftino mogu kupiti u CM-u), izbaciti prolaznost vremena, možda igru učiniti kompetetivnom, a ne timskom i sl.
Vjerujem da bi naše glavice mogle izmisliti čak možda i više od jednog alternativnog pravila za ovu igru i spasiti i igru i autora i igrače (dakle: win-win-win)

Ako ste za, otvorimo temu na forumu i pozovemo ekipu na sudjelovanje. Ako ništa drugo, bit će veselja
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- Nuuq
- Reactions:
- Postovi: 1157
- Pridružen/a: 22 srp 2013, 04:35
- Ima zahvala: 689 puta
- pohvaljen: 895 puta
- Kontakt:
Re: Maldoria
Ja bi rado učestvovao, samo mi jos igra fali. Nemam ju gdje kupiti 
Live long and prosper.

Live long and prosper.