WHQ je sveti gral dungeon crawlera, nesto najbolje sto postoji u poznatom svemiru. Ne znam za racunalnu implementaciju ali to nikad ne moze biti isto kao original (programer sam pa znam

, ako nista drugo onda za par houseruleova. Combat je dobar: svaki karakter ima 10 levela... ranged, close, magic, skillovi, spelovi, hrpetine i hrpetine magic itema. Kao D&D, samo jednostavnije. Prilicno tesko, i nerijetko smo bjezali iz dungeona. Kalkulacije kod pozicioniranja su neizbjezne, jer npr imas Shamana, njegovog bodyguarda, archere i u prvom redu footmene.. ma joj..prezakon.
Htio bih igrati te HeroQueste cisto da imam first hand usporedbu. WHQ mogu usporediti jedino sa full D&Dom i dosta su slicni u smislu taktickih smicalica (govorim o kampanjama i dodatnim, nesto kompliciranijim herojima)
Mislim generiranje tamnica, nes ti sistema, random izvlacenje boarda. U biti sve je prilicno jednostavno, ali je sve skupa izuzetno zabavno i napeto..